HALAMAN UTAMA

Voucer KFC Daripada My Value Opinion

Assalamualaikum, mahukan voucer KFC atau pun Voucer JUSCO? Saya baru sahaja menebusnya daripada My Value Opinion sebentar tadi 24 Oktober 2012. Dan voucer yang ditebus akan dihantar dalam tempoh 28 hari daripada hari penebusan. Saya tunjukkan kepada anda email yang diberikan selepas saya menebus voucer tersebut yang dihantar kepada email saya sebagai pengesahan penebusan voucer tersebut.



Selain itu, saya juga tunjukkan bagaimana mana dikumpul sebelum kita boleh menebus Voucer KFC/PIZZA HUT atau pun Voucer JUSCO tersebut:-

Jika anda mahu mendapatkan voucer seperti ini, sila berikan email anda kepada saya sama ada melalui komen di bawah atau pun boleh email kepada saya di:-
[ emailfarid88-blog[at] yahoo.com ] (sila tukarkan [at] kepada @)
untuk dijemput melalui email anda. Berikut akaun saya selepas penebusan voucer dibuat.

Untuk mengenali Apakah itu Valued Opinions?
Latar Belakang 
Valued Opinions adalah satu perkhidmatan yang memberi ganjaran kepada anda sebagai tanda penghargaan kerjasama anda mengambil bahagian dalam tinjauan penyelidikan pasaran. Ini merupakan peluang kepada anda untuk turut sama membentuk masa depan industri dan perkembangan pelbagai produk. Valued Opinions terdiri daripada sekumpulan pakar dari pelbagai latar belakang profesional. Mereka berkongsi matlamat dan tujuan yang sama, iaitu membantu pembangunan industri masing-masing di samping menjana perkembangan produk serta perkhidmatan pengguna ke tahap yang lebih baik.
Valued Opinions dimiliki oleh Research Now, sebuah panel pakar dalam bidang penyelidikan secara ‘online’. Valued Opinions mempunyai misi yang sangat praktikal. Dengan menitikberatkan kualiti and kepercayaan, kami bermatlamat untuk membentuk satu kumpulan penyelesai masalah yang membekalkan maklum balas secara efektif and efisyen kepada komuniti perniagaan.


Berkongsi pendapat anda - dan terima ganjaran!
Valued Opinions adalah satu perkhidmatan yang memberi ganjaran kepada anda sebagai tanda penghargaan kerjasama anda mengambil bahagian dalam tinjauan penyelidikan pasaran. Bagi setiap tinjauan yang lengkap, anda akan menerima ganjaran yang lazimnya bernilai diantara RM4.00 dan RM10.00 dan boleh mencecah RM100 bagi tinjauan yang memerlukan kepakaran.


Untuk peringatan juga, anda perlulah sentiasa memerhatikan jemputan yang akan dihantar ke email anda untuk dikemaskini selalu. Pastikan klik pada link yang dihantar pada email tersebut yang dihantar oleh pihak My Value Opinion, seperti yang dihantar ke email saya.


Semoga perkongsian ini dapat membantu anda mendapatkan sesuatu ketika online setidak-tidaknya ada juga manfaat dalam masa terluang ketika melayari internet.

Sekian, Terima kasih.
MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang