HALAMAN UTAMA

Pecah Rumah 8 Ogos 2013 Kg Banting Sabak Bernam

Assalamualaikum, jenayah sebenarnya sentiasa berada di sekeliling kita, bezanya menunggu dan menanti masa yang sesuai untuk terjadi. Oleh itu nasihat saya agar selepas ini jika kita mahu meninggalkan rumah, perlulah lebih berhati-hati dengan barangan yang berharga, tingkatkan keselamatan rumah anda agar menyusahkan dan melambatkan aktiviti jenayah yang ingin dilakukan oleh mereka 'tetamu' yang tidak diundang seperti yang berlaku dalam rakaman CCTV di bawah ini.

Jika anda mengenali suspek, bolehlah maklumkan kepada balai polis berhampiran. Dilaporkan dan dikongsikan video ini oleh mangsa. Suspek kejadian pecah rumah pada 8 Ogos 2013 raya pertama di Kampung Banting Sabak Bernam Selangor di hari raya pertama.


Dilaporkan barang hilang :

1. Laptop BenQ model Joybook berwarna putih2. Laptop Compaq berwarna kelabu3. Laptop Acer Aspire model 4736G (No Siri : LXPC1020039441BC4816014. PSVITA Wifi5. Canos DSLR EOS 40D, Tamron lens 17-50mm 2.8f, Flash Yong Nuo6. 2 units Yoobao Power Bank 13000mAH (Transformer)7. Sony Erricsson handphone

Suspek berbaju melayu maroon dan bersamping.Sekadar mewar-warkan video ini untuk dijadikan pedoman dan iktibar semua.


Sekian, Terima kasih.
MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang