HALAMAN UTAMA

Perbualan Bersama Perdana Menteri Langsung

Salam, sebelum parlimen Malaysia akan dibubarkan, mungkin ini kali terakhir Perdana Menteri Malaysia YAB Dato' Sri Najib Tun Razak ke udara di kaca TV untuk perbualan bersama rakyat Malaysia selama sejam di TV3 pada pukul 9-10 malam, 12 Mac 2013 dan juga boleh ditoton di laman web streaming yang membolehkan anda menontonnya di mana saja di  http://live.tonton.com.my/livetv/#tv3 atau pun klik pada gambar di bawah untuk terus saksikannya di tonton.com.my.

Dato' Sri Najib Tun Razak telah memecah rekod antara perdana menteri Malaysia pertama yang telah menjadi perdana menteri yang menghabiskan keseluruhan tempoh penggal sehingga cukup 5 tahun.



Oleh yang demikian, jika anda mahu mendengar dan bersama-sama beliau, bolehlah saksikannya di kaca TV anda atau pun secara dalam talian. Dikatakan beliau akan bercakap dan menjawab mengenai beberapa isu yang berkaitan di Malaysia menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 Malaysia yang akan dijangkakan akan diadakan dalam tempoh waktu yang terdekat. Diharapkan segala isu yang disampaikan adalah dengan penerangan yang baik dan mempunyai kelebihan kepada rakyat.

Sekian, Terima kasih.
MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang