HALAMAN UTAMA

Tiada lagi Shoutmix Percuma Untuk Blogger

Assalamualaikum, hari ini baru sedar. Tahun 2012 blogger-blogger yang menggunakan Soutmix untuk blog mereka kini tidak lagi boleh menggunakannya secara percuma apabila mereka telah menaik taraf Shoutmix mereka kepada versi ke 3. Kepada blogger, anda perlulah menaiktaraf Shoutmix mereka dengan membayar sekurang-kurangnya $0.99 sebulan. Sesiapa yang mahu menggunakannya, bolehlah teruskan dengan bayaran tersebut. 

Bukannya apa, terkejut tadi tengok shoutmix terpapar "ShoutMix free plan is currently unavailable". Jadi, saya pun beralihlah ke perkhidmatan shout percuma yang lain. Supaya mudahlah rakan-rakan blogger atau pun pengunjung-pengunjung blog Minda Insan dapat meninggalkan jejak di sini. Shoutmix di bawah daripada blog Minda Insan.


Boleh lihat surat terbuka untuk pengguna ShoutMix ini di Laman Web Shoutmix. Tetapi, untuk blogger yang mahu menggunakan secara percuma, macam saya, bolehlah beralih ke perkhidmatan percuma yang lain seperti Cbox dan lain-lain lagi. Yang bawah ni, Cbox yang lama dan digunakan semula, daripada tahun 2008 tak guna, sekarang guna balik.



Sekadar berkongsi idea sahaja di tahun baru dengan Chat box baru.


Sekian, Terima kasih.
MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang