HALAMAN UTAMA

Mencari pekerjaan? Daftar untuk mencari kerja.

Salam semua pembaca yang budiman, kali ini saya ingin berkongsikan satu laman web yang menawarkan atau membantu para graduan untuk mendapatkan kerja. Maklumlah, kini kita terpaksa bersaing untuk mendapatkan kerja yang kita mahu. Walaupun banyak peluang pekerjaan ditawarkan syarikat-syarikat untuk  para graduan yang telah mempunyaikelulusan di dalam pelbagai bidang, namun kadang-kala peluang itu amat sukar untuk kita perolehi mungkin kerana tidak memenuhi kriteria-kriteria yang diperlukan. Walaubagaimanapun, kita tidak sepatutnya berputus asa, Kebanyakkan graduan kita menganggur bukanlah kerana tidak mempunyai pekerjaan, namun peluang itu mungkin kita sukar perolehi mengikut kemahuan kita sendiri. Jadi kepada anda yang sedang mencari peluang, bolehlah mencubanya di sini.



Laman web JobsCentral


Sedang semak-semak email yang masuk ke dalam peti 'inbox', terdapat email yang menawarkan ruang bagi para graduan ipt untuk mendapatkan kerja. Ini adalah peluang yang perlu direbut anda yang sedang mencari pekerjaan. Bukan sahaja ruang telah tersedia, tetapi juga membukakan pilihan kepada kita.


Bukan itu sahaja, menurut sumber daripada laman web tersebut, anda juga berpeluang untuk mendapatkan RM300 jika bertuah apabila mendaftar untuk mendapatkan pekerjaan melalui laman webnya. Di dalam laman ini, anda boleh memilih kerja berdasarkan kelulusan anda. Bukan itu sahaja, terdapat juga senarai-senarai syarikat-syarikat yang mungkin anda berminat dan bolehlah cuba untuk memohannya.
Antara senarai syarikat yang tersenarai di dalam JobsCentral.

Jadi, saya menyarankan laman ini untuk membantu anda untuk mendapatkan peluang yang mungkin berguna untuk anda. Banyak syarikat-syarikat yang tersenarai. Selain itu, kerja berdasarkan bidang juga disenaraikan. Jadi, carilah peluang di sini.


 

Anda juga boleh mencari kerja berdasarkan kepada kategori yang anda perlukan.

Saya doakan semoga anda semua berjaya mendapat pekerjaan yang anda inginkan dan bersesuaian dengan anda. Jadi, semoga info ini membantu sedikit sebanyak anda mendapatkan pekerjaan. Insya-Allah.

MINDA INSAN - Info ditambah, Minda bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang