HALAMAN UTAMA

Ezreload, Topup melalui YM?

Assalamualaikum, pernah topup melalui YM? Ezreloadlah tempatnya. Di sini, saya ingin berkongsikan suatu kaedah untuk tambah nilai bagi hanphone anda. Sebagai penjual topup, saya ingin berkongsikan kepada saudar pembaca yang berminat dan ingin menjadi penjual topup, saya cadangkan Ezreload sebagai sistem yang boleh diguna pakai. Untuk pengetahuan anda, saya telah pun menceburi perniagaan topup ini secara kecil-kecilan. Niat sebenar buat pertama kalinya sekadar untuk keperluan diri dan ingin membantu rakan-rakan mendapatkan topup tanpa kira masa. Tetapi kini, saya ingin berkongsikannya bersama anda.

Saya bukanlah ingin meminta anda untuk menyertainya, tetapi sekadar untuk berkongsikan suatu kaedah topup yang pelbagai caranya dan mudah. Ezreload adalah kaedah topup yang kedua saya sertai. Kini sudah hampir enam bulan saya menggunkan perkhidmatannya. Sebelum ini, saya juga menggunakan sistem tambah nilai juga, tetapi ianya lebih pelbagai fungsinya. Nanti, di lain artikel, saya kongsikan kepada anda kerana ianya juga amat membantu urusan kita dikala sangat sibuk dengan hanya berurusan melalui handphone sahaja. Saya menggunakannya hampir dua tahun sebelum menggunakan Ezreload sebagai jualan khas Topup.

Ezreload yang saya sertai ini, menggunakan sistem yang pada saya, lebih mudah. Mungkin saya tidak pernah mencuba kaedah-kaedah lain yang ditawarkan oleh syarikat-syarikat lain. Tetapi, pada saya, setakat ini, sistem Ezreload ini memberikan kepuasan yang baik kepada saya. Apa yang berbeza dengan yang lain mungkin ianya boleh menggunakan sistem tambah nilai melalui YM dan juga SMS. Bagaimana ini boleh dilakukan? Saya akan berkongsikan secara ringkas kaedahnya.
Mungkin juga tiada bezanya dengan cara yang ditawarkan syarikat-syarikat lain. Ezreload ini boleh disertai dengan dua bentuk. Satu yang mempunyai laman web dan yang kedua tiada laman web. Yang pertama, mempunyai laman web, ini membantu anda untuk memperolehi bayaran dengan setiap klik. Ianya juga mempunyai beberapa pakej yang boleh dipilih mengikut kemahuan anda. Yang kedua, tiada laman web, ini pendaftarannya murah sedikit berbanding yang mempunyai laman web.
Jadi, bentuk penyertaan anda ke Ezreload sahaja yang berbeza iaitu mempunyai laman web dan tidak. Itu sahaja. Yang lain-lain, adalah sama. Selepas pengaktifan akaun, anda boleh mula mendaftarkan ID YM anda dengan FORMAT-FORMAT yang diberikan. Selepas penyertaan, anda akan diberikan maklumat FORMAT untuk rujukan bagi memudahkan urusan anda.
Bagi saya, stepnya mudah sahaja :-
1. Selepas pengaktifan akaun, akan dihantar maklumat akaun anda melalui Telefon yang didaftarkan.
2. Simpan no ID ahli anda yang akan digunakan untuk penambahan modal.
3. Boleh tambah modal dalam masa 24jam selepas pengaktifan akaun.
4. Tambah modal boleh dibuat ke mana-mana akaun bank sama ada Maybank atau pun CIMB bank.
5. Masukkan sejumlah wang ke mesin deposit mengikut no akaun yang akan diberikan.
6. Hantarkan mesej dengan maklumat IDnama banknilaimasa 
cth : N9XXXX cimb rm50 21:00 hantar ke no yang diberikan nanti.
7. Anda akan dapat mesej yang memberi tahu modal anda dalam masa 2 minit jika tiada masalah.
8. Anda boleh mula menjual topup untuk Celcom dari RM5-RM100, Maxis RM3-RM100, Digi RM10/RM30, Hot Ticket juga ada dan lain-lain seperti yang dilistkan pada blospot Ezreload yang akan dihantar pada anda alamatnya selepas pendaftaran.
9. Mudah sahaja. Anda akan buat step yang sama untuk tambah modal.


Anda boleh melihat semula semua transaksi yang anda telah buat di dalam akaun anda dengan log masuk ke laman web yang akan diberikan kelak. Anda boleh tanya saya jika tidak dapat mengakses laman tersebut nanti. Tetapi bagaimana anda boleh tahu untung anda? Mudah sahaja, silalah rujuk LAMAN INI untuk maklumat lanjut. Saya sekadar memberikan cadangan sahaja kepada anda. Jika berminat, silalah lihat LAMAN INI. Atau pun bolehlah emailkan pertanyaan kepada saya melalui emailfarid88-ezreload[at]yahoo.com, saya sedia membantu jika mahu penjelasan lanjut. Jika tidak, boleh terus ke laman tersebut. Insya-Allah, semua persoalan terjawab di situ.

Sekian, Terima kasih,

MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

4 ulasan:

Tieah Madian berkata...

Tapi takde jual hot tiket kan? Huhuhu..

Entry Terbaru : Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

Farid berkata...

@d_tieah Adalah.. hot ticket pon ada... RM6, RM8, RM15... ade jer... =)

eira berkata...

ssah jgak la..lau t'pkse b'urusan ngn bank nihh..

Farid berkata...

@eiraBerurusan dengan bank untuk tambah modal saja... =) Kalau taknak berurusan dengan bank pun takpe.. buat transfer dari orang lain pun boleh... asalkan sesama ahli... =)

Nuffnang