HALAMAN UTAMA

NuffnangX Kini Trend Baru Blogger Malaysia

Assalamualaikum, bermula beberapa hari yang lalu, Nuffnang telah melancarkan trend terbaru untuk blogger dan pengguna telefon pintar atau 'smart phone' bagi memudahkan anda mengikut atau 'follow' blog-blog pilihan anda. Dengan itu, mudahlah anda membuat blog walking dengan aplikasi dan paparan yang lebih menarik dan mudah.

Saya kongsikan sedikit promosi NuffnangX yang mana anda boleh lihat jika anda menggunakan telefon pintar atau 'smart phone'. NuffnangX ini sememangnya mudah diikuti. Jadi, silalah lihat dan 'follow' blog saya di nuffnangx anda.


Sedikit Fakta daripada Nuffnang Asia Network:

"Sebanyak 50% pengguna Facebook dan Twitter menggunakan telefon untuk mengakses laman sosialnya. Tetapi di Asia hanya 1% sahaja pembaca blog yang datang daripada telefon bimbit."
Dan dengan terlancarnya NuffnangX ini, maka pihak Nuffnang mahu memberikan peluang kepada semua blogger untuk memenangi hadiah yang ditawarkan kepada mereka yang bertuah di laman web pertandingan dengan beberapa terma dan syarat. (terms and conditions)




Jadi, jika anda mahu melihat dan mencuba NuffnangX ini, silalah ke laman webnya dan dengan itu, anda juga berpeluang untuk menyertai dan memenangi hadiah-hadiah tersebut. Jadi ada beberapa syarat yang anda boleh lihat syarat-syaratnya seperti yang di bawah:-

------------------------------------------------------------
  1. Sign up with NuffnangX
  2. Use all your social networks be it Facebook, Twitter and especially your own blog to build your NuffnangX followers.
  3. NuffnangX will automatically track your follower count and reward you the cash automatically at the end of this period. No submission is necessary.
  4. Final participants followers will be tallied on 11:59:59 p.m. GMT Wednesday, October 24, 2012.

-------------------------------------------------------------

Sedikit Review Halaman NuffnangX yang boleh dilihat:-





Anda di jemput untuk 'Follow' blog saya di NuffNangX dengan klik gambar di bawah terima kasih.


Semoga dengan adanya aplikasi dan usaha ini, para blogger lebih mudah untuk melayari blog-blog yang ada dan dapat memudahkan mengemaskini semua maklumat yang dipaparkan di blog-blog yang mahu di'follow' anda. Sekian.

Sekian, Terima kasih.
MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang