HALAMAN UTAMA

Duit MYR dari Youthsays Dibayar

Selepas hampir dua bulan meng'cash out' duit Malaysia Ringgit (MYR) daripada Laman Youthsays Malaysia, akhirnya pada petang 8 Julai 2010, duit tersebut telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya sebanyak MYR 63.00. Sebelum duit tersebut di bank-in ke akaun saya, dua email dihantar. Email pertama meminta untuk pengesahan cara pemberian intensif, sama ada melalui cek atau pun transfer ke dalam akaun bank anda. Manakala email kedua pula memberitahu bahawa, pemindahan wang ke akaun bank anda telah dilakukan dan selain daripada Maybank, akan mengambil masa dua hari berkerja untuk dimasukkan ke dalam akaun.



Email yang pertama :-



Email yang kedua :-



Jumlah yang telah dimasukkan ke dalam akaun saya :-


Walaubagaimanapun, ini bukan bermakna kita boleh sewenang-wenangnya menghantar iklan kepada orang lain secara yang melampau. Hal ini kerana ia boleh dianggap mengganggu orang lain dan boleh dilaporkan sebagai SPAM. Jika anda dilaporkan sebagai SPAM, anda boleh dihalang untuk mendapat MYR tersebut. Maka, sia-sialah usaha anda.

Untuk pengetahuan anda, saya telah hampir dua tahun menyertai Youthsays, yang dahulunya adalah Laman yang memberikan MYR kepada ahlinya dengan memberikan survey daripada syarikat-syarikat yang menawarkan sejumlah wang kepada respondennya. Daripada MYR 0.10 sehinggalah MYR 2.50 kalau tidak salah. Itu beberapa bulan yang lalu. Namun, pada awal tahun ini, YouthSays telah mengorak langkah dengan beberapa aplikasi yang baru untuk kegunaan ahli Youthsays.



Oleh itu, pelbagai iklan yang ditawarkan kepada ahli youthsays untuk dipromosikan dengan bayaran MYR 0.20 setiap unik klik. Oleh yang demikian, kini Youthsays memberikan lagi pelbagai langkah-langkah kepada ahlinya bagaimana mereka boleh mempromosikan iklan tersebut. Walaubagaimanapun, survey juga masih lagi ada untuk dijawab ahli-ahli yang layak mengikut kategori. Mereka yang menjawab survey ini akan dibayar dengan MYR yang berbeza mengikut survey.

Namun, perlu juga diberi perhatian, bahawa survey tersebut biasanya terhad kepada sejumlah responden sahaja. Oleh itu, siapa cepat dialah yang akan dapat. Survey tersebut biasanya akan dihantar melalui email dan perlu dijawab oleh segera. Bagi yang belum dan ingin mendaftar sebagai ahli Youthsays, anda amatlah dialu-alukan dengan menekan gambar berikut.Untuk pengetahuan, sehingga waktu saya menaip entri ini seramai 240 119 orang ahli telah menyertainya. Jadi sertailah sekarang.



Mudah sahaja, hanya memasukkan email anda, dan aktifkan melalui akaun email dan kemaskini profil anda, seterusnya pergi ke advertising untuk mempromosikan iklan tersebut. Perlu diingat, anda tidak dibenarkan melanggar peraturan dan syarat-syarat yang dikenakan ketika membuat promosi.   





Sekian itu dahulu, bagi yang telah meng'cash-out' nantikan sahaja email daripada pihak Youthsays kepada anda. Insha-Allah, ada. Satu lagi, perkara penting, pastikan juga anda sentiasa memeriksa bahagian SPAM, kerana takut-takut email untuk pengesahan itu dihantar ke kotak SPAM. Sebab, saya pun mendapat email tersebut didalam kotak SPAM. Jika anda abaikan email tersebut, Berkemungkinan, pemberian MYR kepda anda akan mempunyai masalah kerana tidak mendapat respon daripada anda.

UNTUK DAFTAR YOUTHSAYS KLIK SINI

BISNESS TOPUP... Tengok sekali ye...


Sekian, Terima Kasih.

MINDA INSAN : Info ditambah, Minda Bercambah.

6 ulasan:

kelhome berkata...

Youthsays new rules, rasa demotivated utk promote Youthsays lah

Farid berkata...

@kelhome

haha... dh join ker?

erosyie berkata...

bgos thread ni!!!

Farid berkata...

@erosyie

Terima kasih, cuma berkongsi the truth.. :D dah join ker? :)

Man-sur berkata...

aku ade join gak...

ade orang cakap leh dpt RM 50 bler 3 orang join kali first time join..

but aku x tau macam mane nak cashout..

dah 4 orang join skg...

Thank You for info...

nnt ku try ushar.. mcam..mane

Farid berkata...

@Man-sur
Insya-Allah.. klau ade rezeki, ada la... tapi klau dh dapat RM50 tu, blh la cash-out kan... klau nk tunggu lagi pon xpe.. hehe.. sebab proses nk dpt duit tu dlm tempoh 60 hari... Gud luck la yer... :)

Nuffnang