HALAMAN UTAMA

Bil Cool UniPack Julai dan Ogos 2010

Salam semua para pembaca Minda Insan yang dikasihi. Pada kali ini, saya tidak lupa untuk memberitahu kemaskini terkini info mengenai pakej Cool UniPack yang telah dilanggan bermula 22 Jun 2010 pengaktifannya. Dengan pakej minimum 386kps, kini telah masuk bulan ketiga pakej ini dilanggan. Jadi, seperti yang dijanjikan dahulu, saya ingin menunjukkan bil bulanan yang telah diterima seperti yang tertera di bawah :-





Bil pertama yang dikeluarkan pada 23 Julai 2010



Bil kedua yang dikeluarkan pada 24 Ogos 2010



Bagaimanapun, berikut adalah adjusment yang dilakukan untuk bil-bil tersebut :-


Jadi, mengikut bil tersebut, saya hanya perlu membayar RM38 setiap bulan untuk pakej asas Cool UniPack yang dilanggan. Bil yang pertama, menunjukkan saya perlu membayar sebanyak RM76. Bil ini mencakupi bayaran untuk bulan pertama dan kedua masing-masing untuk bulan 7 dan bulan 8. Oleh itu, untuk bulan berikutnya, setiap bulan akan dikenakan bayaran sebanyak RM38 bermula bil bulan september. 

Di sini, saya juga ingin memberitahu bahawa, pengguna Cool Unipack ini tiada langsung dikenakan sebarang bayaran lain melainkan hanya dikenakan RM38, iaitu bermula daripada pengaktifan akaun (pemasangan streamyx) sehinggalah ke bulan seterusnya. Segala pemasangan, pendaftaran atau bayaran permulaan Tidak dikenakan. Itulah info yang saya perolehi dan telah pun saya lalui proses-proses tersebut tanpa sebarang masalah setakat ini.

Untuk pengetahuan para pembaca, bil ini juga boleh didapati di laman web TMbill. Ini bagi memudahkan urusan-urusan berkaitan dengan streamyx dan sebagainya. Saudara pembaca juga boleh mendapatkan panduan-panduan streamyx di laman ini. Semoga, info yang saya sampaikan ini dapat membantu sedikit sebanyak persoalan para pembaca sekalian. Insya-Allah. Sampai di sini dahulu info mengenai Streamyx Cool UniPack yang dapat saya kongsikan bersama-sama. Sekian, terima kasih.

MINDA INSAN- Info ditambah, Minda bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang