HALAMAN UTAMA

Gambar Kejadian Tembak di Plaza Tol Duke Sentul

Assalamualaikum, petang ini 9 Oktober 2013 kita dikejutkan sekali lagi satu kejadian tembak di lebuhraya DUKE, di kawasan Plaza Tol Sentul. Saya kebetulan melalui jalan tersebut petang ini mendapati lebuhraya DUKE menghala ke Gombak sesak teruk dan gambar-gambar yang saya ambil ini menggambarkan keadaan di lokasi kejadian. Daripada pemerhatian saya, sebuah kereta hitam mempunyai kesan tembakan di tingkap. Namun, kejadian sebenar saya tidak pasti dan silalah nantikan laporan berita daripada media tempatan nanti. Namun, bak kata satu pepatah, Malaysia masih aman, bangun pagi, tiada perang. Tetapi adakah ianya sebenar-benarnya? Wallahua'lam.


























Saya sekadar berkongsi gambaran daripada lokasi kejadian.
Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Nuffnang