HALAMAN UTAMA

Hadiah Tahun Baru 2013

Assalamualaikum, dapat juga hadiah tahun baru 2013. Walaupun tak semewah hadiahnya, namun, dapatlah mengembirakan hati di tahun baru. Hasil daripada menyertai pertandingan mudah yang dianjurkan. Saya berpeluang merebut peluang tersebut. Hasilnya adalah seperti yang di bawah. Saya suka kongsikan peluang kepada rakan-rakan tanpa ada kepentingan untuk manfaat bersama, terpulang pada anda mahu atau pun tidak.

Apa pun, pihak penganjur pertandingan seperti Says dot My dan juga Facebook Majalah PC telah memberikan hadiah tersebut melalui pos. Kedua-dua hadiah tersebut telah pun selamat sampai dalam minggu ini. Alhamdulillah. Terima kasih ye...






Perkongsian ringkas saya untuk rakan-rakan yang mahukan peluang hadiah, jangan segan bagi tahu saya ya. InshaAllah, saya kongsikan nanti.

Sekian, Terima kasih.
MINDA INSAN - Info Ditambah, Minda Bercambah.

Tiada ulasan:

Nuffnang